. (1393). نقش هوش هیجانی به عنوان مؤلفه ای میانجی در رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی در درس زبان انگلیسی. پژوهش در آموزش, 1(1), 45-56.
MLA
. "نقش هوش هیجانی به عنوان مؤلفه ای میانجی در رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی در درس زبان انگلیسی", پژوهش در آموزش, 1, 1, 1393, 45-56.
HARVARD
. (1393). 'نقش هوش هیجانی به عنوان مؤلفه ای میانجی در رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی در درس زبان انگلیسی', پژوهش در آموزش, 1(1), pp. 45-56.
VANCOUVER
. نقش هوش هیجانی به عنوان مؤلفه ای میانجی در رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی در درس زبان انگلیسی. پژوهش در آموزش, 1393; 1(1): 45-56.