نوع مقاله : مقاله پژوهشی
. (1394). بررسی درک دانش آموزان سال پنجم ابتدایی از اعمال جمع، تفریق و ضرب با استفاده از تکالیف طرح مسأله. پژوهش در آموزش, 2(2), 1-11.
. "بررسی درک دانش آموزان سال پنجم ابتدایی از اعمال جمع، تفریق و ضرب با استفاده از تکالیف طرح مسأله", پژوهش در آموزش, 2, 2, 1394, 1-11.
. (1394). 'بررسی درک دانش آموزان سال پنجم ابتدایی از اعمال جمع، تفریق و ضرب با استفاده از تکالیف طرح مسأله', پژوهش در آموزش, 2(2), pp. 1-11.
. بررسی درک دانش آموزان سال پنجم ابتدایی از اعمال جمع، تفریق و ضرب با استفاده از تکالیف طرح مسأله. پژوهش در آموزش, 1394; 2(2): 1-11.