. (1394). بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر تعلل ورزی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. پژوهش در آموزش, 3(3), 1-10.
MLA
. "بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر تعلل ورزی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان", پژوهش در آموزش, 3, 3, 1394, 1-10.
HARVARD
. (1394). 'بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر تعلل ورزی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان', پژوهش در آموزش, 3(3), pp. 1-10.
VANCOUVER
. بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر تعلل ورزی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. پژوهش در آموزش, 1394; 3(3): 1-10.