. (1394). مقایسه اثربخشی روش تدریس ایفای نقش با الگوی بحث گروهی بر خلاقیت دانش آموزان پسر در درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم در سال تحصیلی 93-92. پژوهش در آموزش, 3(3), 47-60.
MLA
. "مقایسه اثربخشی روش تدریس ایفای نقش با الگوی بحث گروهی بر خلاقیت دانش آموزان پسر در درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم در سال تحصیلی 93-92", پژوهش در آموزش, 3, 3, 1394, 47-60.
HARVARD
. (1394). 'مقایسه اثربخشی روش تدریس ایفای نقش با الگوی بحث گروهی بر خلاقیت دانش آموزان پسر در درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم در سال تحصیلی 93-92', پژوهش در آموزش, 3(3), pp. 47-60.
VANCOUVER
. مقایسه اثربخشی روش تدریس ایفای نقش با الگوی بحث گروهی بر خلاقیت دانش آموزان پسر در درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم در سال تحصیلی 93-92. پژوهش در آموزش, 1394; 3(3): 47-60.