• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English

The Relationship between Anxiety, Emotional Intelligence and Self-Efficacy among Olympiad Students in Iran in the School Year 2015-2016

نوع مقاله : مقاله پژوهشی


پژوهش در آموزش
دوره 6، شماره 6
دی 1395
صفحه 9-16

فایل ها

  • XML
  • اصل مقاله 3.17 M

هم رسانی

ارجاع به این مقاله

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER

آمار

  • تعداد مشاهده مقاله: 1,041
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 578

APA

. (1395). The Relationship between Anxiety, Emotional Intelligence and Self-Efficacy among Olympiad Students in Iran in the School Year 2015-2016. پژوهش در آموزش, 6(6), 9-16.

MLA

. "The Relationship between Anxiety, Emotional Intelligence and Self-Efficacy among Olympiad Students in Iran in the School Year 2015-2016", پژوهش در آموزش, 6, 6, 1395, 9-16.

HARVARD

. (1395). 'The Relationship between Anxiety, Emotional Intelligence and Self-Efficacy among Olympiad Students in Iran in the School Year 2015-2016', پژوهش در آموزش, 6(6), pp. 9-16.

CHICAGO

, "The Relationship between Anxiety, Emotional Intelligence and Self-Efficacy among Olympiad Students in Iran in the School Year 2015-2016," پژوهش در آموزش, 6 6 (1395): 9-16,

VANCOUVER

. The Relationship between Anxiety, Emotional Intelligence and Self-Efficacy among Olympiad Students in Iran in the School Year 2015-2016. پژوهش در آموزش, 1395; 6(6): 9-16.

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

Hit Counter

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب