. (1393). مقایسه اثر بخشی دو روش آموزشی پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. پژوهش در آموزش, 1(1), 23-33.
MLA
. "مقایسه اثر بخشی دو روش آموزشی پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی", پژوهش در آموزش, 1, 1, 1393, 23-33.
HARVARD
. (1393). 'مقایسه اثر بخشی دو روش آموزشی پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی', پژوهش در آموزش, 1(1), pp. 23-33.
CHICAGO
, "مقایسه اثر بخشی دو روش آموزشی پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی," پژوهش در آموزش, 1 1 (1393): 23-33,
VANCOUVER
. مقایسه اثر بخشی دو روش آموزشی پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. پژوهش در آموزش, 1393; 1(1): 23-33.