. (1394). تأثیر نمودار واژگانی و پرسش های پیش از خواندن بر یادگیری و یادسپاری مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان پیش دانشگاهی. پژوهش در آموزش, 2(2), 43-53.
MLA
. "تأثیر نمودار واژگانی و پرسش های پیش از خواندن بر یادگیری و یادسپاری مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان پیش دانشگاهی", پژوهش در آموزش, 2, 2, 1394, 43-53.
HARVARD
. (1394). 'تأثیر نمودار واژگانی و پرسش های پیش از خواندن بر یادگیری و یادسپاری مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان پیش دانشگاهی', پژوهش در آموزش, 2(2), pp. 43-53.
VANCOUVER
. تأثیر نمودار واژگانی و پرسش های پیش از خواندن بر یادگیری و یادسپاری مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان پیش دانشگاهی. پژوهش در آموزش, 1394; 2(2): 43-53.