آ
-
آموزش فیزیک
بررسی ضرورت یادگیری مفاهیم ریاضی در آموزش فیزیک [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 86-101]
ا
-
احساس توانمندی
بررسی رابطه بین توانمندی و خودکارآمدی با عملکرد شغلی دبیران در مدارس متوسطه دخترانه دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 32-51]
-
انگیزش تحصیلی
بررسی تأثیر رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی، تعامل گروهی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 52-69]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی تأثیر رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی، تعامل گروهی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 52-69]
-
پیش نیازهای دانش ریاضی
بررسی ضرورت یادگیری مفاهیم ریاضی در آموزش فیزیک [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 86-101]
ت
-
تعامل گروهی
بررسی تأثیر رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی، تعامل گروهی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 52-69]
ج
-
جداسازی
رویکرد یادگیری تلفیقی برای آموزش دانشآموزان با نیازهای آموزشی ویژه [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 70-85]
خ
-
خودتنظیمی تحصیلی
بررسی تأثیر رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی، تعامل گروهی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 52-69]
-
خودکارآمدی
بررسی رابطه بین توانمندی و خودکارآمدی با عملکرد شغلی دبیران در مدارس متوسطه دخترانه دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 32-51]
-
خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی
مدل یابی روابط ساختاری سبک های انگیزشی، خودکارآمدی با خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 13-31]
د
-
دانش آموزان
بررسی رابطه بین سلامت روانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 1-12]
-
دانشآموزان با نیازهای آموزشی ویژه
رویکرد یادگیری تلفیقی برای آموزش دانشآموزان با نیازهای آموزشی ویژه [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 70-85]
-
دورة متوسطه دوم
بررسی رابطه بین سلامت روانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 1-12]
ر
-
رویکرد کلاس معکوس
بررسی تأثیر رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی، تعامل گروهی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 52-69]
-
رویکرد یادگیری تلفیقی
رویکرد یادگیری تلفیقی برای آموزش دانشآموزان با نیازهای آموزشی ویژه [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 70-85]
س
-
سبک های انگیزشی
مدل یابی روابط ساختاری سبک های انگیزشی، خودکارآمدی با خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 13-31]
-
سلامت روانی
بررسی رابطه بین سلامت روانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 1-12]
ع
-
عملکرد تحصیلی
بررسی رابطه بین سلامت روانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 1-12]
-
عملکرد شغلی
بررسی رابطه بین توانمندی و خودکارآمدی با عملکرد شغلی دبیران در مدارس متوسطه دخترانه دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 32-51]
ف
-
فراگیرسازی
رویکرد یادگیری تلفیقی برای آموزش دانشآموزان با نیازهای آموزشی ویژه [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 70-85]
ک
-
کلاسهای متداول فیزیک
بررسی ضرورت یادگیری مفاهیم ریاضی در آموزش فیزیک [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 86-101]
م
-
محیط سنتی
بررسی تأثیر محیط یادگیری الکترونیکی در مقایسه با محیط سنتی بر میزان یادگیری زبانآموزان [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 102-114]
-
محیط یادگیری الکترونیکی
بررسی تأثیر محیط یادگیری الکترونیکی در مقایسه با محیط سنتی بر میزان یادگیری زبانآموزان [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 102-114]
-
مدارس متوسطه
بررسی رابطه بین توانمندی و خودکارآمدی با عملکرد شغلی دبیران در مدارس متوسطه دخترانه دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 32-51]
ی
-
یادگیری
بررسی ضرورت یادگیری مفاهیم ریاضی در آموزش فیزیک [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 86-101]
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی تأثیر محیط یادگیری الکترونیکی در مقایسه با محیط سنتی بر میزان یادگیری زبانآموزان [دوره 5، شماره 5، 1394، صفحه 102-114]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد